دریافت جایزه از کوینکس

صرافی رمز ارز کوینکس به کاربران و اعضاء خود جایزه می دهد.

روش و برنامه پرداخت پاداش صرافی کوینکس:

قوانین ارجاع

  1. فقط کاربرانی که با لینک یا کد ارجاع شما در CoinEx ثبت نام می کنند می توانند کاربران ارجاعی شما باشند. اگر کاربران هیچ کد ارجاعی را در حین ثبت نام وارد نکردند اما شما اولین ارسال کننده بسته قرمز آنها هستید، می توانید به عنوان ارجاع دهنده آنها حساب کنید.
  2. هر کاربر می تواند 19 پیوند ارجاع دیگر ایجاد کند.
  3. ارجاع دهنده می تواند نسبت متناظری از کارمزد معامله تولید شده توسط داور را دریافت کند. پاداش بر اساس نرخ ارز به CET تسویه می شود و روز بعد به حساب شما تعلق می گیرد. ممکن است زمان واقعی رسیدن به تاخیر بیفتد.
  4. نسبت پاداش اولیه شما به طور خودکار بر اساس سطح VIP شما به روز می شود. نسبت پاداش برای VIP0 15٪ است. 20٪ برای VIP1، 25٪ برای VIP2، 30٪ برای VIP3، 35٪ برای VIP4، 40٪ برای VIP5.
    5.دوره موثر پاداش ارجاع از زمانی که کاربر جدید حساب را ایجاد می کند شروع می شود و زمان موثر پس از 6 ماه به نصف کاهش می یابد. پس از 12 ماه، هیچ پاداش ارجاعی برای این داور وجود نخواهد داشت. (اکنون برای سفیر CoinEx درخواست دهید و از امتیازات بیشتری برخوردار شوید)
  5. حساب فرعی ارجاعات حساب مادر را حفظ می کند، یعنی ارجاع دهنده پاداش را از حساب فرعی داور دریافت می کند.
  6. اگر داور بازارساز باشد، پاداش ارجاعی برای هیچ یک از طرفین وجود نخواهد داشت.
  7. CoinEx به هیچ کاربری اجازه نمی دهد تا خود را از طریق چندین حساب معرفی کند. پس از تأیید، همه جوایز، از جمله پاداش برای حساب داور، لغو خواهند شد.
  8. با توجه به تغییرات در محیط بازار، خطر کلاهبرداری و غیره، کوین اکس این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان تفسیر نهایی قوانین ارجاع را انجام دهد.


عضویت در صرافی کوینکس