Technical committee to supervise the establishment and operation of service offices
کمیته فنی نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدماتی یکی از بخش های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور است که در صورتی که با آژانس مسافرتی با مشکل مواجه شدید میتوانید از طریق این کمیته شکایت خود را مطرح نمایید.
شرح وظایف
کمیته فنی نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدماتی
- تهیه و تنظیم برنامههای بازرسی مستمر، دورهای یا موردی از واحدهای ملی و استانی
- بازرسی و سنجش میزان رضایت ارباب رجوع از نحوه عملکرد و برخورد کارکنان با آنها
- برقراری ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظایف مندرج در ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصول ۸۸ و ۹۰ مجلس شورای اسلامی و واحدهای نظرسنجی دستگاهها و رسانههای ارتباط جمعی و مطبوعاتی
- کشف مفاسد اداری از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به مدیران ذیربط و وزیر
- تلاش در جهت آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان با همکاری واحد آموزش
- ارائه گزارش تحلیلی ادواری از معضلات به همراه راهکارهای عملی حل آنها
- دریافت شکایات مکتوب و حضوری از مراجعین
- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری موارد تا حصول نتیجه نهایی به منظور اعلام پاسخ به شاکی
- بررسی و پاسخگویی به نهادهای نظارتی و بازرسی، نظیر نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور در مورد شکایات مراجعین به این ارگانها
- پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادهای واحدهای ذیربط در ارتباط با شکایات واصله جهت رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
- جمعبندی شکایات به صورت دورهای و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به وزیر به منظور رفع مشکلات و کاهش شکایات
- نظارت بر رعایت حقوق ارباب رجوع در برخورد کارکنان با آنها
- برنامهریزی به منظور ایجاد و استقرار نظام مدیریت عملکرد در وزارتخانه
- تعیین شاخصهای اختصاصی ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف وزارتخانه
- برنامهریزی برای ارزیابیهای مستمر، دورهای یا موردی از واحدهای ملی و استانی و سنجش میزان انطباق عملکرد واحدها با اهداف برنامهها، وظایف و نیز ضوابط و شاخصهای مربوط
- تهیه گزارش دورهای و سالانه برای اطلاع وزیر از عملکرد واحدهای مختلف
- ارزیابی عملکرد برنامهها، طرحها و فعالیتهای وزارتخانه در حوزههای مختلف
- تهیه و تنظیم برنامهها و دستورالعملهای ارزیابی عملکرد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمانهای وابسته و ارائه پیشنهادهای لازم به شورای تحول اداری وزارتخانه
- انجام مطالعات و تحقیقات لازم در زمینه برنامههای ارزیابی عملکرد و شاخصهای مورد عمل و ارائه پیشنهادهای لازم
- پیگیری و اجرای ارزیابی عملکرد وزارتخانه و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به مراجع ذیربط در مقاطع زمانی تعیین شد.
- بررسی اطلاعات و مستندات عملکرد و فعالیت واحدهای تابعه و دریافت برگههای تکمیل شده توسط واحدها و تلفیق آنها و ارسال جهت تصویب در مراجع ذیربط
- تهیه و تدوین شاخصهای سنجش میزان سلامت اداری دستگاه
میثم آسوپا
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات
شماره تماس : 88800057
شماره نمابر: 88800650
اطلاعات تماس
ثبت شکایت در فضای مجازی
ارتباط از طریق برنامه ایتا و برنامه سروش: 09939393703
مشاهده وبسایت دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات
واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات
مراجعه حضوری به واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، نبش کوچه افتخار نیا، ساختمان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طبقه اول، گروههای مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات
آدرس ایمیل: Bazresi@mcth.ir
شماره نمابر: 88800650
تماس با دفتر مدیرکل
شماره تماس: 88800057
شماره نمابر: 88800650
تماس با معاون دفتر
شماره تماس: 88800641
شماره نمابر: 88800650
تماس با گروه بازرسی
شماره تماس:88801023
شماره نمابر: 88800650
گروه پاسخگویی به شکایت
شماره تماس: 88800939
شماره نمابر: 88800939
تماس با گروه مدیریت عملکرد
شماره تماس: 88801019
شماره نمابر: 88800650
تماس با مدیریت
میثم آسوپا
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات
شماره تماس : 88800057
شماره نمابر: 88800650